piątek, 15 marca 2013

Problemy z postem.

  Przepraszam. Bardzo przepraszam. Ostatnia piosenka była dodana 22 lutego... Następny rozdział jest do połowy napisany, a ja więcej nie dam rady napisać. Na pewno nie teraz. :x
  Ledwo pisze tę notkę. Mam problemy z nadgarstkiem i jest bardzo ciężko mi pisać.
  W ogóle wpadłam w jakąś dziwną melancholijną sytuację. Wszystko doprowadza mnie do płaczu, nie mam weny, a jak mam to nie na odpowiedni rozdział... Naprawdę przepraszam.
  Mam jedyną prośbę: nie odejdźcie przez ten czas... Błagam.


Jeszcze raz przepraszam  ...

9 komentarzy:

  1. Oj...
    Nie masz za co przepraszać. Wiem, że ciężko się piszę rozdziały, odpowiadania czy cokolwiek innego. To ty poświęcasz dla nas swój wolny czas za co bardzo ci dziękuję i te osoby którym na prawdę podoba się twoje opowiadanie będą dzielnie czekały aż pojawi się nowy rozdział.
    Życzę ci aby twój nadgarstek szybko wrócił do normalnej sprawności. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczekam z niecierpliwością :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No ej! Przestań tak mówić, dobrze wiesz że żadna z normalnych blogerek nie weźmie Ci tego za złe. Życzymy Ci powrotu do sprawności.
    A ja szczerze trzymam kciuki, żeby Twoje "czarne chmury" odeszły i znowu zaświeciło słońce. Wiem o czym mówisz, przechodziłam taki sam okres. Nie martw się, wiem że łatwo mi mówić teraz, ale to naprawdę minie. Jestem z Tobą kochanie <3 Twoja wierna czytelniczka i blogowa siostra <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Misku! Kochamy wiec poczekamy nie? Xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. doskonale rozumiem, mam nadzieję że wena wróci. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohh kochanie moje ;** oczywiscie, że ja zostaje i nawet nie wiem jak będziesz chciała, to ja się nigdzie nie ruszam :pp tak łatwo to się mnie nie pozbęziesz... mam nadzieję, że będzie lepiej i jak najbardziej cię rozumiem, choć sama jeszcze tak sie nie czułam to mogę sobie to wyobrazić ;)) buziaki mycho ;*** hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wena wróci, nadgarstek wyzdrowieje, a Ty wrócisz do nas z nowym super rozdziałem! I mam nadzieję, że odpowiesz na TBBA, do którego Cię nominowałam ^^ 1hllnz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedactwo.
    Nie masz za co przepraszać.
    Kochana, jak mogłaś pomyśleć, że odejdę ?
    Ja tu zostaje i koniec kropka !
    Mam nadzieje, że za niedługo wszystko będzie dobrze z nadgarstkiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic sie nie stało, jak będzie wena to dodasz nowy rozdział. Czekamy na nn :*

    OdpowiedzUsuń