wtorek, 25 września 2012

Notatka specjalna !

W tej notce, chciałabym Was zaprosić do komentowania, zaglądania bloga tych o to dziewczyn: Cllaudii97, pisze ona świetnie, a ma tak mało odwiedzin...
Drugim blogiem, jest blog mojej najlepszej przyjaciółki, Leny, nie opisuje ona wydarzeń związanymi z One Direction, ale pisze świetnie, więc warto zajrzeć!
Trzeci blog, to blog Patrycji, która jest ze mną od założenia mojego bloga i dzielnie trwa wciąż ze mną. Ma ona bardzo barwne i ciekawe opowiadania.
Czwartym blogiem jest blog, pewnej Kasi. Kasia, ta, pisze ładnie, ale zaczyna dopiero. Wiecie jaką radość sprawia duża liczba komentarzy, czy duża liczba wejść. Więc bądźcie z dobrymi serduchami i wpadnijcie do niej. :)
Piąty blog, to blog Silver. Jest ona przemiłą osóbką, która także pisze bardzo ładnie.

  Zapraszam na te blogi, a także zapraszam do komentowania. :)

Całuję, Ems. ♥

12 komentarzy:

  1. Dziekuje Kochanie !! ;* Miło z Twojej strony <3 mimo że nie byłam tu od narodzin bloga, mam zamiar zostać do końca <3 Jesteś wielka :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeeej, jesteś Kochana <3 Wiedz, że zawsze będę Cię wspierać - nie tylko w blogowej działalności <3 ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam twój opis :)
    Karolina - pierwsza rzecz, która zgadza się i ze mną,
    wysoka - dobra, jestem niska (i dobrze mi z tym! :D )
    Zielonooka - obecnie nie ogarniam mojego koloru oczu, coś między zielenią, szarością a niebieskim, który został mi z dzieciństwa :)
    Z blizną na czole - jeśli chociaż trochę przypomina bliznę Harryego Pottera, to wiedz, że mamy naprawdę wiele wspólnego :D

    Też piszę bloooga, a co :D
    Wpadaj, napisałam ponad sto rozdziałów, poczytaj, poznaj.. zostań na dłużej ! :D

    + @thatiscaroline , pisz pisz pisz!

    www.ho-run.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o naprawde mily gest - widac ze bardzo lubisz te blogi wiec zajrze :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, dziękuję. <33
    Uśmiech pojawił mi się na twarzy. ;)
    Zaraz czytam twoją piosenkę i pisze nowy rozdział na swoim. ;) <33
    PS
    Kochaaam. <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie dziękuje, jesteś naprawdę kochana < 3333
    Nie jestem od początku ale już wiem że jesteś wspaniała i ze cię kocham . : DDD ♥ ♥
    Dziękuję . < 3333333333

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne blogi!:)
    Zapraszam do siebie - nowa notka http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. na blogu http://beautiful-famous-and-rich.blogspot.com/ pojawił się nowy rozdział. chciałabym serdecznie na niego zaprosić i zachęcić do przeczytania oraz skomentowania go, gdyż opinia czytelników jest dla mnie bardzo ważna i nawet komentarze, które krytykują tą historię uświadamia mi co mogę w nim zmienić. przepraszam za spam, ale chciałabym po prostu rozpowszechnić swojego bloga - jenny ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do siebie : tell-my-why-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ems, kochanie. Czuję się lepiej, dzięki za troskę <3 U mnie kolejny rozdział i kilka słów ode mnie.
    Zastanawiam się, dlaczego czasami Ci Twiterowi znajomi, okazują się o niebo lepsi, od tych prawdziwych. :*

    OdpowiedzUsuń