środa, 14 listopada 2012

Wracam! :)

    Wracam! :) Wracam do Was i do bloga. :) Nie no taki mały żarcik. :D Nie no, żartuję. :D hahah, ale mam pogmatwane w tym łbie. :D Wracam, lecz dopiero za tydzień, może nie cały tydzień. :)
     To jest taka mała informacja, a raczej komunikat. Wracam. Aaj, to słowo jest świetne. : 3 Cieszę się jak Murzyn blaszką. :D Jak to moja siostra mówi. :D
    Najlepsza piosenka, która przywróciła mi wenę (wiem, trochę tandetnie to brzmi :D), a ta piosenka wspaniała, to piosenka BONUS z płyty Take Me Home, a mianowicie "Truly, Madly, Deeply". Piękna piosenka. *.* :') 
   Humor nie za bardzo mi w tym momencie, w którym piszę tę wiadomość, dopisuje. Pokłóciłam się z Tatą, czego często nie robię. Żyjemy z Tatą w zgodzie i muszę przyznać, że rzadko (a prawie wcale), mój tata nie podnosi głosu. Co dopiero krzyczy. On w ogóle nie krzyczy! Ale jak już podniesie głos... No. Pokłóciłam się z Tatą, o oceny... o_o Ugh. Poleciało za dużo słów z mojej i jego strony i się nie odzywamy. A ja należę do takich osób, że unoszę się honorem i się do niego nie odzywam.
   Co ja Was tu zanudzam!... -.-" Po prostu musiałam to z siebie wyrzucić.

    Kochani. Wracam, i myślę, że z nowymi pomysłami, z siłą i weną. ^^ A to jest najważniejsze. :) Piosenka dwudziesta szósta, która pojawi się niebawem (wyczekujcie, wyczekujcie), będzie dla Was bardzo, ale to bardzo zaskakująca. I wcale nie żartuję.
  


A teraz dwie bardzo ważne informacje:
1. Rozpoczęłam współpracę, na próbny okres z Dżejd. ♥ Ja piszę z perspektywy Rebecci, lecz jest to całkiem inna Rebecca, niż z mojego opowiadania. :) Dziękuję, że zgodziłaś się ze mną pisać, kochana. :) Link do bloga Dżejd: http://bringing-me-out.blogspot.com/2012/11/nie-wierze-tyle-lat.html


2. Niezmiernie ważna informacja. Moja Ronnie zaczęła pisać! :D Aa, nie wiecie kto to Ronnie. :D Rons, to moja najlepsza przyjaciółka. W realu ma na imię Weronika. I jest głupią blondynką. :D Nie no żartuję. Jest kochana. Choć wkurza mnie za cholerę, mam ochotę przyłożyć jej czasem patelnią, to zawsze mnie wspierała. Miałyśmy okres spięć, ale jest już wszystko OK. Wystarczy, że złapie mnie za rękę, a już czuję się lepiej. I za to Ci dziękuję. ♥ Ty głupi Lemurze. ♥
Link do bloga Ronnie: http://vida-amor-muerte.blogspot.com/2012/11/czesc-wszystkim-chciaabym-was.html#comment-form


    To tyle. Tylko się zanudzacie czytając tę moją paplaninę.

    Wyczekujcie piosenki dwudziestej szóstej. Oczywiście powiadomię Was, lecz czekajcie. Mam nadzieję, że wrócą wszyscy moi czytelnicy po tej przerwie. Niedługiej, bo niedługiej, ale jednak przerwie. :)


                                                               Kocham Was. Wasza Nily. ♥



16 komentarzy:

  1. Ahh dziękuję♥
    Tak wiem jestem głupią blondynką :DHah xD
    Ja również dziękuję, że jesteś, że mi we wszystkim pomagasz ♥
    A więc tak jeszcze o moim blogu. Dziś około godziny 18 pojawi się prolog. Bohaterowie są już zamieszczeni jak i fabuła. Rodział pierwszy niebawem.

    Pozdrawiam Rons<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuuu! Super. Taka krótka przerwa a ja już nie mogę się doczekać ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe ;d muszę przyznać, że wiadomość mnie ucieszyła, zresztą kogo nie ;pp
    nie mogę doczekać się notki kolejnej, a na bloga twojej przyjaciółki - Lemura ♥[ przepraszam Rons, ale po prostu jak to czytałam to nie mogłam ze śmiechu xD] na pewno zajrzę w wolnej chwili ;***
    na pewno pogodzisz się z tatą i wszystko będzie oky (:
    trzymam za to kciuki ;p
    hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak, tak ! Nareszcie wracasz <3. Okeej od dzisiaj bd informować cię o rozdziałach. już mówię że pojawiają się one codziennie ale jeśli chcesz to bd ci codzinnie przypominać. now ięc jest nowy rozdział . i nie mogę się doczekac 26 piosenki <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez Twojego bloga czulam ze wieczorami brakuje mi jednego elementu. To tak jakby jesc pizze bez ciasta! ;) Nooo nie moge sie doczekac dalszego rozwoju akcji.
    Ps.: zauwazylam ze lubisz otaczac sie zwierzetami. Najpierw Łoś a teraz jakis Lemur?! <3 Haha. Nastepna bedzie glizda o_O
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie , że wracasz :) :*
    obserwuję i pozdrawiam :)
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oo świetnie :)
    bardzo się cieszę ;)
    naprawdę stęskniłam się za nowymi odcinkami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że wracasz :) Bardzo się cieszę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodalam 12 rozdział <3. Daaaaaalej wracaj do nas. <3 26! 26 ! 26 !

    OdpowiedzUsuń
  10. jeeeju dalej pisz, pisz <3 czekaamy . Wpadniesz pokomntujesz i polecisz ? http://troolek.blogspot.com dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  11. http://smileehappyy.blogspot.com/ u mnie kolejny, zapraszam ;)
    ` dinuśka. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh pisz coś nowehlgo no przez ciebie znudów umierałam .. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I proszę zajrzyj na mój blog dopiero zaczyna sie rozkrecac ale moze ci sie spodoba
      http://thestoryofextraordinarygirl.blogspot.com/?m=1

      Usuń
  13. Jak dobrze że wracasz :) Zapraszam do mnie i liczę na komentarz (jeśli Cię to uraziło to sorry za spam )lolaa1881.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wracaj , wracaj. Kolejny rozdział u mnie ;p
    http://nie-lubie-cie-misiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń