sobota, 25 sierpnia 2012

Miesięcznica. :D *.*

No heej : D

  Dziś mija równiuteńki miesiąc odkąd zaczęłam bloga z tym opowiadaniem. :) U góry jak widać zdjęcie z Naszych kochanych i ulubionych Video Diary z czasów X-Factora. :D Tęsknicie za tymi czasami ? Bo ja bardzo ! :) Lecz nie o tym dziś mowa. :) 

  Z okazji "miesięcznicy", mam zamiar dodać sporo zdjęć chłopców, kilka moich ulubionych filmików.
Chciałam poruszyć ostatnią sprawę, jeszcze gorącą. Domyślacie się Directioners ?
Chodzi mi o Malika... Ale to później. A teraz kilka zdjęć naszych chłopców. :)

Zaczynamy od Pana Horana. :) Mojego najukochańszego Irlandczyka, o pięknych niebieskich oczach. :)








Teraz czas na naszego największego "debila" :D



Według mnie nasz Tommo zrobił się bardzo przystojny *.* I do twarzy mu z tym lekkim zarostem. *.*

Od Tommo przechodzimy przez Larry'ego *.*




Do Loczka. :)



Teraz czas na "Vas Happenin?!" Domyślacie się o kogo chodzi, prawda ? :D



A na koniec Ten najromantyczniejszy. *.*

  





A tutaj wszyscy. :)




A jaki jest Wasz ulubiony Bromance ? *.* Mój Larry, to oczywiste. ♥ Ziam i Niam. ♥
Odp. w komentarzach. :)



***
  Teraz chciałam poruszyć temat Zayna i ostatnich wydarzeń. Działo się bardzo dużo w życiu Malika. Było mi go tak bardzo szkoda, gdy czytałam jego przedostatni i ostatni tweet.    Ostatnio w ogóle mało się uśmiechał. Te hejty Go tak przytłoczyły, że nie musiał dać sobie na trochę luzu. Także hejty o Perrie i aferę z tą dziewczyną. Malik jak wiemy lubi wypić i zapalić, no cóż.  Te hejty były bezpodstawne, a na dodatek niektóre "fanki" to pisały. 
  Dla mnie najważniejszy jest uśmiech i radość chłopców. :)
1D szczęśliwi = Ja ucieszona :D

+ filmik, który wzruszył mnie do końca. Obejrzyjcie, naprawdę warto !

 Zayn Malik.

I inne filmiki: Niall tańczy ! *.*

Horan tańczy Shakirę <3
Pobudka Zayna i Hazzy. :D
1D - sexy moments *__*
Li i Niall - I'm sexy and I know it !

____________________________________________________

  Już za moment pojawi się piąty rozdział. :)
Czekam na komentarze i kolejne odwiedziny. :)

                                                                       Pozdrawiam. ^^



"Bo fani odchodzą... Ale Directioners zostają z Nim..."

2 komentarze:

  1. Hm..po prostu brak mi słów. Kurde ..poryczałam się na tym filmiku o Zaynie.:C Blog jest świetny ;P Nie wiem ile razy bym Ci to mówiła ale z dnia na dzień jestem coraz bardziej ciekawa dalszych przygód naszej wspaniałej piątki ,Em i jej znajomych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmik niesamowity . Poprostu lzy same lecialy.
    Blog genialny ;3

    OdpowiedzUsuń