czwartek, 23 sierpnia 2012

Organizacyjnie.

Cześć wszystkim. :)

   Bardzo się cieszę, że mogę pisać dla Was. :) Nawet nie wiecie jak miło było widzieć te wszystkie komentarze. :) Na poprzednim blogu, na którego niestety nie mogłam się zalogować, więc przeniosłam się na nowego, było tak dużo odwiedzin i dużo dobrych komentarzy, które mi z ciężkim sercem było zostawiać.
   Mam nadzieję, że dalej będziecie mnie wspierać i komentować. Dzięki Wam - komentującym - czuję, że robię coś dobrego :) Coś w czym jestem dobra. :)
   Dziękuję Wam jeszcze raz. :*
A tutaj Nasi kochani:








4 komentarze:

  1. szkoda ze się przeniosłaś, ale fajnie ,że założyłaś nowego bloga :)


    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno będę czytać twojego bloga.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam kolejny rozdział do opowiadania.
      opowiadanie-1d-boys.blogspot.com

      Usuń
  3. Bardzo dziękujemy, za dodanie nas do polecanych! Obiecuję, ze wspomnimy o Twoim blogu w następnym poście, żebyś szybko odzyskała obserwatorów i komentujących ;)

    OdpowiedzUsuń